duminică, 22 aprilie 2012

"Scoala Altfel"

Toate unitatile de invatamant au desfasurat timp de o saptamana programul "Scoala Altfel" in care elevii au facut diverse vizite la muzeu, teatru, filme, excursii.
Saptamana "Scoala Altfel' a fost plina de actiuni interesante si captivante propuse si realizate de elevii scolii noastre. Ziua de miercuri mi s-a parut cea mai tare din acea saptamana. Insotiti de domnul profesor Nistor Lucian, si cu cativa dintre colegi am fost la 1 Mai si am vizitat "Lacul cu nuferi termali". Pe urma, am mers pe jos prin padure la Betfia la crater. Acolo am stat pana la ora 12:00.
Joi am fost in vizita la "ISU" ( Inspectoratul Pentru Situatii de Urgenta). Reprezentantii detasamentului de pompieri in frunte cu comandantul acestuia ne-au explicat modul in care functioneaza tehnica de protectie civila din domeniul pirotehnic. Apoi ne-au prezentat autospecialele de stingere a incendiilor si masinile de descarcerare.

5 comentarii: