luni, 15 octombrie 2012

Microsoft Office Excel (Graphic Lines, Lines with marker)


Folosind Microsoft Excel am reprezentat absentele si media generala din tabel sub forma grafica (Linii Grafice).

Crearea graficului
Mai intai am introdus in tabel datele aratate mai sus.Am tiparit datele, pe urma am creat graficul.
In zona Chart Sub-Type sunt date exemplele de grafice din categoria selectata.
Pe urma am ales icon-ul Clustered Column.


Poti observa inainte graficul pe care doresti sa il obtii tinand apasat in jos butonul Press and Hold to View Sample. Clic next (indica urmatorul pas), Titles (titluri). In casuta Chart Title (titlul grafic) tipareste titlul Absente pentru grafic.
Show Data Table - afiseaza datele tabelului. Datele din tabel vor aparea sub grafic.
Clic next, apoi am ales As object in Sheet pentru a face graficul incorporat in foaia de lucru.
Clic finish, si graficul a aparut in foaia de lucru.


Acelasi lucru am facut si la linia punctata dar apar mici modificari.
Pentru exemplul al doilea se alege graficul Line, si de aici primul tip de grafic, ca si in figura de mai jos.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu