luni, 29 octombrie 2012

MS Word 2007 - Cuprins

Un cuprins se poate crea alegand stiluri. De exemplu Capitolul 1, Capitolul 2, Capitolul 3. Microsoft Word cauta titluri care se potrivesc stilului.
Pentru a putea crea un cuprins trebuie sa pregatim documentul.Iata un exemplu pe care eu l-am folosit:
Pasul 1
- La fiecare dintre cele 3 capitole am adugat cate o propozitie.
Pentru titlurile Capitolul 1, Capitolul 2, Capitolul 3 am aplicat stilul Heading 1 din fereastra Home.


Pasul 2
- Pe a patra pagina din document am adaugat cuprinsul.
- Din fereastra References am ales optiunea Table of Contents.
In acest tabel exsista deja sabloane personalizate pe care le putem folosi.
In cazul meu, am ales sectiunea Automatic Table 2.

La final, Word a realizat un cuprins care se va actualiza.
Iata rezultatul pe care l-am obtinut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu