luni, 17 ianuarie 2011

Toleranta

  • In urma cu cateva zile un prieten de-al meu incepuse sa se laude ca taicasau si-a luat o masina noua.Tot imi povestea ca este inmatriculata si ca a fost destul de ieftina pentru el .Eu ignorandu-l l-am ascultat in continuare dar el nu se mai oprea , tot imi zicea ca o sa-i lase masina lui si cand va implini 18 ani va face scoala de soferi si va putea sa mearga oriunde cu masina.La un moment dat mi-a venit sai spun sa inceteze odata ca m-am saturat sa il tot ascult dar l-am tolerat si m-am abtinut sa-i spun. Dupa o clipa a incetat si el sa imi povesteasca.Cateodata e bine sa-i ignori pe unii pentru ca nu are rost sa iti mintea cu asemenea personane de acest gen.
  • Toleranta: este armonia in diferente. Ea nu e doar o obligatiune de ordin etic; ea e, de asemenea, si o necesitate politica si juridica. Toleranta e o virtute care face ca pacea sa fie posibila si care contribuie la inlocuirea culturii razboiului cu o cultura a pacii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu