duminică, 6 martie 2011

Interviu!!

  • In data de 07.03 i-am luat interviu colegului meu Moza Dorin.In acest interviu l-am intrebat despre masini.
  • Reporter: Buna
  • M.Dorin : Buna ziua
  • Reporter: As putea sa-ti pun niste intrebari?
  • M.Dorin: da
  • Reporter: La ce domeniu te pricepi cel mai mult?
  • M.Dorin: Masini
  • Reporter: De ce?
  • M.Dorin: Pentru ca imi plac
  • Reporter: Ai o masina preferata?
  • M.Dorin: Da ... Audi RS4
  • Reporter Te pricepi la repararea lor?
  • M.Dorin: Nu prea... sunt destule servisuri auto
  • Reporter: Ce te atrage la masini?
  • M. Dorin: Caii putere
  • Reporter: Ai vrea sa ajungi mecanic auto?
  • M.Dorin: Nu.
  • Reporter: De ce?
  • M.Dorin: Deoarece nu ma pasioneaza sa le repar ci sa le conduc.
  • Reporter: Ai condus vreodata o masina?
  • M.Dorin: Da.
  • Reporter: Cum ti s-a parut?
  • M.Dorin: A fost bine, insa inca nu am 18 ani sa pot lua permisul de conducere.
  • Reporter: Multumesc pentru raspunsuri.
  • M.Dorin: Cu placere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu