vineri, 11 noiembrie 2011

Activitatile de la practica

Activitatea de la practica a inceput pe data de 24.10.2011. Mai intai am creat un articol pe blog despre Constantin Brancusi, acesta fiind realizat in Microsoft Power Point. Pe urma am postat niste proiecte HTML, pe care le-am realizat cu ajutorul unor coduri.
In data de 26.10.2011 am creat un articol despre viata Regelui Mihai. Vedeti mai multe aici.
31.10.2011 - Am dezbatut problema cosului de gunoi din clasa noastra. Am venit fiecare cu niste idei noi, pe care le-am studiat cu foarte multa atentie. Tot in aceasi zi, cu ajutorul programului Random.Org prin alegerea unui nr.  mi-am exprimat parerea, despre ce meserie i s-ar potrivi colegului meu Daragiu Edward.
01.11.2011 - Am realizat un proiect in programul Adobe Photshop in care am avut de ales un skin de sarpe pe care sa il imprimam pe fata unui om. La inceput a fost cam greu, dar m-am descurcat destul de bine.
Pentru mai multe detalii puteti observa aici. In urmatoarele zile, am fost alesi pe grupe,  fiecare avand alta sarcina de indeplinit. Am desfacut calculatoarele, le-am curat pe dinauntru de mizerie si praf, am spalat pe jos, am curatat bancile, pe urma le-a montat toate inapoi. Puteti observa aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu