miercuri, 19 octombrie 2011

Eu peste 10 ani

 Am ramas putin in spatiu cand mi s-a pus intrebarea asta pentru ca eu nu stiu nici ce voi face maine sau in urmatoarele ore, dar peste 10 ani?
  Deoarece sunt la varsta adolescentei, au inceput sa apara multe schimbari in viata mea. Parca dintr-o data, totul din jurul meu s-a schimbat. Toate convingerile si idealurile mele din copilarie s-au schimbat acum, le vad cu alti ochi sau mi-am dat seama ca sunt nerealizabile.
Acum se poate intampla ca in clipa aceasta sa fiu sigur ca peste 10 ani sa fiu in cantaret sau un actor renumit, iar in secunda urmatoare sa imi dau seama ca nu voi putea ajunge asa ceva si ca o sa ajung un simplu secretar.
Tot ce stiu este, ca in momentul de fata imi doresc sa termin cu bine liceul si sa iau bacul cu note cat se poate de mari.

12 comentarii: