luni, 31 octombrie 2011

Problema ''cosului de gunoi''

In primul rand, acel cos de gunoi ar trebui sa se goleasca in fiecare zi, nu doar la sfarsitul saptamanii.Totusi suntem foarte multe persoane acolo, si este necesar sa avem un cos de gunoi, ca doar nu traim in jungla sa aruncam toate mizeriile pe jos. Parerea mea este ca elevii de servici nu si-au facut datoria cum trebuie si au evitat sa goleasca mizeriile din cos.  Eu cred ca aceasta problema se poate rezolva daca fiecare elev de servici si-ar face datoria cum trebuie. Eu sper, ca in viitorul apropiat sa nu se mai intample asa ceva. Ar fi pacat, pentru ca avem o clasa foarte frumoasa si s-au bagat destul de multi bani acolo. Ar fi foarte bine sa evitam aceste lucruri pe parcurs. Dar eu am incredere ca totul se va rezolva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu